Alegorie hledání, ztráty, vysídlení a nalézání nových významů i společných jmenovatelů. Tři muži, Yi-en z Číny, Junior z Konga a Hamzah z Palestiny, sdílejí holobyt ve zdánlivě opuštěné budově v Paříži. Tmelem této skupiny se kromě sdíleného prostoru stává i zkušenost života v exilu a pomíjivost majetku, vztahů i pocitu domova. Ve svém poetickém a jemně humorném debutu režisérka Isabelle Tollenaere mapuje subtilní příběh tří mužů v urbanistických kulisách jedné z evropských metropolí i v replice Paříže vystavěné v Číně. Upozorňuje tak na dualitu přistěhovaleckého starého snění o životě v novém domově, které se postupně proměňuje v nové snění o starém domově.