Rozbřesky
V Manitobě je něco ve vzduchu a nikdo to neumí zachytit tak jako kanadská filmařka Rhayne Vermette, která svůj druhý celovečerní film snímala na poškozené 16mm kamery Bolex. V Red River Valley se scházejí lidé, aby odhalili novou sochu, když tu zavládne tma. V televizi ale hlásí, že slunce přestane tropit hlouposti a bude zase dobře. Kouzelně nemluvný a mihotavě krásný film operuje s mystickou aurou okořeněnou špetkou sci-fi a potvrzuje sílu filmového analogu. Záhady jsou tu od toho, abychom je prožili, ne hledali vysvětlení. A nejkrásnější procesí je to, které má namířeno neznámo kam – anebo do noci.