Třicet let uplynulo od vzniku dnes již kultovního filmu Šeptej, který v polovině 90. let přenesl na plátna kin atmosféru tehdejších klubů i módu s nimi spojenou. Anna (Tatiana Dyková) přijíždí z venkova do Prahy, kde se setkává se Speedym (Jan Čechtický), jeho bratrem Filipem (Jan P. Muchow), Kytkou (Martin Myšička) a jejich spolubydlící Irmou (Kateřina Winterová). Anna postupně proniká do městského života a stává se součástí vztahů, které mezi sebou nově objevení přátelé mají. Nezaměnitelnou zvukovou kulisu snímku tvoří hudba skupiny Colorfactory.