Miloš Šejn ležící, bdící. A hlavně tvořící. Dokumentární esej sleduje umělce, jehož tvorba je „zrozena z úžasu“ a který dokáže nenuceně navigovat vytouženou cestou z města. Namísto nekonečného přísunu vjemů nabízí film prostor pro soustředění a vnímavost – prostor, který dost možná přesáhne sedmdesát minut v kině. Debutující režisér Jakub Kučera si do svého tvůrčího týmu přizval střihače Alexandera Kascheeva či hudebníka Olivera Torra, kteří pomáhají rozvíjet dopad netradičního portrétu unikavé osobnosti. Když observace ústí v kontemplaci.