V omšelém hotelu se protnou osudy nesourodé skupiny hostů a zaměstnanců. Někteří sem přijeli hledat klid a krátký únik z každodennosti, jiní touží po změně nebo dokonce po lásce. Setkávají se tu osamělá klarinetistka, mladík vyhlížející milostné dobrodružství, nespokojený manželský pár, svérázný hotelový personál i mimozemšťan vyslaný z planety Minerva 2, aby podal zprávu o stavu Země. Mozaika čtrnácti vzájemně propojených příběhů vzniká z drobných situací, trapných momentů, vnitřních monologů i tichých pozorování. Experimentální film Miroslava Krobota a Lubomíra Smékala volně navazuje na stejnojmennou inscenaci Divadelního spolku S 23, jehož neprofesionální herečtí členové skládají divadelní představení na základě metody dialogického jednání.