Mistryně
Lékařka Monika žije ve spokojeném vztahu a čeká vysněné dítě. Stále dobře vychází i se svým bývalým manželem Petrem, a tak se rozhodne, že mu o svém těhotenství řekne osobně. Společně se jim totiž dítě počít nepodařilo. Jednoho odpoledne se setkávají „na kávu“, která se ale protáhne až do večera. Mají tedy čas si povídat. O tom, co bylo, co mohlo být, i o tom, co možná bude. Režisér, scenárista a střihač Bohdan Karásek vzdává poctu žánru mumblecore, tedy žánru založenému na dialozích. Ten, který vedou postavy, ve skvělém ztvárnění Marií Švestkovou a Jiřím Havelkou, otevírá otázky, kterými se zaobírá nejedna žena či muž na prahu středního věku.