Zmizení
Pět minut tápání a pátrání, jedna minuta okouzlení. Indický umělec a fotograf Sohrab Hura se vydává do hor, aby pomocí neurčitých pohybů a konkrétních zvuků formoval naše očekávání. Podnětně neurčitý a v jednoduchosti svého gesta mimořádně účelný film, který potvrzuje, že odkaz Michaela Snowa žije.