Rojo Žalia Blau
Co potřebujeme vidět, abychom měli pocit, že sledujeme autentické přírodní scenerie? Viktoria Schmid se vydala do Španělska, Litvy a Dolního Rakouska, aby neotřele zachytila zdánlivě obyčejné výseky krajiny. Pláže i lesy se zde představují v nečekaných barvách a konturách, které působí přirozeně i originálně. Krásná, podnětná analogová krajinomalba. Vizuální ASMR, které jitří pozornost.