Dějištěm očekávaného debutu Rafaela Manuela je luxusní golfový resort na okraji Manily. Sedmnáctiletá Isabel zde začíná pracovat jako podavačka míčků. Zatímco ze začátku si vychutnává klubový luxus, posléze je pověřena, aby donesla golfovou hůl prezidentovi klubu doktoru Palangovi, který není k zastižení. Čím více po něm Isabel pátrá, tím více odhaluje podivné klubové zákonitosti, zapovězená místa a tajemství. Režijně unikátní prvotina vypráví obrazem. Do detailu promyšlené kompozice odhalují idylickou oázu, souběžně ale i cosi shnilého, latentně perverzního a silně znepokojivého: areál jako mikrokosmos Filipín, jako mocenský systém rozdělený na privilegované a poddané, systém útlaku a tichého násilí.