Drž mě
Život jedenáctileté Iris v ospalém přímořském městečku je klidný, ale i trochu prázdný – než se nečekaně vrátí její otec. Přijel sice jen kvůli pohřbu a o žádné sbližování nestojí, ale když se ukáže, že Iris dokáže být dobrým parťákem pro drobné krádeže a podfuky, situace se začne měnit. Celovečerní debut Myrsini Aristidou citlivě zachycuje prchlivé okamžiky složitého vztahu mezi dcerou a otcem, kteří si k sobě poprvé v životě nacházejí cestu. Hřejivý snímek měl jako vůbec první kyperský film premiéru na festivalu Sundance a odnesl si z něj Cenu diváků.