Zlodějíčci
Je léto a turistická sezona u pobřeží Jaderského moře je v plném proudu. Osamocený Rio si přivydělává výpomocí v kuchyni jednoho hotelu, současně se ale dopouští drobných krádeží na úkor zahraničních návštěvníků. Když si jeho počínání všimne mladá brigádnice Andrea, dvojice uzavře nečekanou dohodu: budou krást společně a o zisk se rozdělí. Pragmatické spojenectví však přeroste v nečekanou blízkost. Chorvatský debut navazuje na linii výrazných balkánských filmů posledních let. Skrze chytré metafory, jemně eliptický střih a sugestivní atmosféru odhaluje sounáležitost mezi lidmi, kteří nepřestávají snít o lepší budoucnosti – navzdory turistickému průmyslu, který je vytlačuje na okraj.