Shaban chce zaopatřit rodinu, ale jako stárnoucího muže z venkova ho město nepřijímá zrovna s otevřenou náručí. Ačkoliv si vše poctivě odpracovává, stále to nestačí. Navíc se jeho snaha vydělat peníze v očích jiných stává měřítkem lidské důstojnosti. Kam až je schopen člověk zajít a co všechno ještě dokáže snést, když je vržen do kolotoče boje za prostou existenci? Kosovský filmař Visar Morina za svůj debut Babai získal v roce 2015 na MFF KV Cenu za režii a s novinkou, chirurgicky demaskující materialismus, letos oslovil porotu festivalu Sundance, která mu udělila svou Velkou cenu.