Člověk skoro celý
Ilias přijíždí na odlehlý ostrov, aby nabyl dědictví po svém zesnulém otci. Čím déle je ale nucen na ostrově zůstat, tím více se oslabuje jeho netečnost. V konfrontaci s místní komunitou objevuje otcovu minulost a spolu s ní i obraz muže, který je výrazně jiný než synovy vlastní vzpomínky. Postupně se probouzející emoce umocní setkání s místní dívkou Kalliopi, stejně jako nenadálé křeče jeho těla i tajuplné výpadky elektřiny napříč celým ostrovem. Celovečerní debut komponuje cituplný fikční svět na pomezí realismu a mytologie, kde se i přes vzdálené ozvuky, věštící možný konec světa, zjevuje nečekané porozumění dvou lidí, láska i smíření.