Obhlídka
Před Palestinou měl Sionistický kongres spadeno na osídlení Ugandy, kam v roce 1904 vyslal expedici, aby prověřila možnosti kolonizace. Sto dvacet let poté tam režisér skautuje lokace pro možné natáčení dobového filmu. Autentický i přiznaně umělý dokument obdivuhodně operuje na mnoha úrovních, věcné se zde snoubí s poetickým, praktické s unikavým. Země nikoho neexistují, i filmař může být kolonizátorem.