Někdejší obří vepřín ve východním Německu již dávno zavřel brány, jeho minulost ale odhaluje cenná svědectví. Do abstraktně snímaných prostor vstupují hlasy a nutkavý i rozjímavý film se snaží v zániku hledat stopy života. Urbex, který vrací hlas lidem, pro které dnešní ruiny jednoho dne představovaly příležitost.