Vášeň se často rodí v temnotách – a cesta k nalezení vlastní autenticity si někdy říká o pomoc čar a kouzel. Právě k těm se obrací mladík, jehož cesta k sebepřijetí vede skrze snění. Potlačovaná touha se dobývá ven, až není jasné, zda se nám to vše jen nezdá. Sugestivní film plný silných gest a nekončících impresí.