León
Svoboda, anebo smrt. Básnivý i agresivně přímočarý film nás bere do auly Kolumbijské národní univerzity, která nese jméno básníka Leóna de Greiffa. Namísto slavnosti se tu ale odehrává tryzna, do prken pódia vsakuje krev. Revolučním nábojem posílený experimentální krátký film operuje v paradoxní atmosféře zesíleného enigmatického oparu.