Šťastná rodina
Niki sice pracuje na dvou místech, malé výdělky ale sotva stačí na pokrytí životních nákladů a péči o dvě malé děti. Když jsou děti ponechány bez dozoru, omylem zapálí kuchyň a švýcarské úřady je přemístí do pěstounské rodiny na druhou stranu země. Navzdory zákazu se je ale Niki rozhodne vystopovat. Šťastná rodina je vůbec prvním švýcarským filmem uvedeným v karlovarské Hlavní soutěži. Jeho devízou je silná, ale současně ambivalentní postava, která svým jednáním odstiňuje jak obrysy rigidního sociálního systému, tak i palčivé rozhraní mezi rodičovským instinktem a osobní odpovědností. Dramatický oblouk filmu posiluje mimořádně přesvědčivý výkon herečky Anny Schinz.