Nocovala jsem sama v sobě a ráno se rozhodla zůstat
Můžeme jíst mezi novostavbami moderního velkoměsta ovoce stromů rajských? Poeticky meandrující film snoubí zvídavou náladu se silnými impresemi, sterilnost se potkává s ušmudlaností, živelnost se zde propisuje i do barevné palety. Výrazný snový film někde mezi Herzogem a Chytilovou.