Proti přírodě
Jonás se po letech vrací domů na venkov, kde začíná pracovat jako kameník. V prostředí poznamenaném tvrdostí života se otevírá něčemu neuchopitelnému – síle, která prostupuje krajinou, těly i samotným časem. Evokativně líčený příběh nemluvného muže, jehož záhadná nátura vyrůstá z temných stránek lidství i kontaktu s posvátnem, se pohybuje na hranici fyzického a spirituálního světa. Skrze sugestivní sound design, hypnotický vizuální styl a odmítnutí tradičního vyprávění zprostředkovává Axel Bertha pohlcující filmový zážitek a nahlíží na lidskou krutost jako součást koloběhu zkázy, z něhož lidstvo dosud nenašlo cestu ven.