Žluté dopisy
Berlín představující Ankaru, Hamburk jako Istanbul. Vítězný snímek letošního Berlinale. Příběh o zápasu s mocí, který by se mohl odehrát kdekoliv. Vyprávění, které je velmi přesnou analýzou situace, ani na moment neztrácí dech. Divadelník Aziz a jeho žena Derya se znelíbí režimu, a ačkoliv si díky pomoci příbuzných a přátel dovedou poradit i po ztrátě bydlení a zaměstnání, je otázkou, zda může střet zůstat zcela bez obětí. Nová situace je zkouškou pro vztahy v rodině, zvlášť když se ústřední pár snaží pečovat o dospívající dceru.