Everybody Digs Bill Evans
New York, 1961. Bill Evans je se svým jazzovým triem na vrcholu kariéry, avšak jen pár dní po nahrání nového dvojalba při autonehodě tragicky umírá jeho kontrabasista i hudebně spřízněná duše. Zdrcený žalem se Evans poprvé od dětství zříká hudby a opouští New York. Everybody Digs Bill Evans je křehkým portrétním blues jednoho z největších jazzových géniů 20. století, které skrze podmanivou hru se světly a stíny otevírá cestu do jeho tesknící duše. Snímek oceněný Stříbrným medvědem za režii na letošním Berlinale tak ukazuje, že i přestávka je někdy součástí hudebního vystoupení.