Mouchy
Olga žije poklidným životem penzistky a přivydělává si pronájmem jednoho pokoje ve svém bytě. Zdá se, že vše má urovnáno a pod kontrolou a zbývají jen drobnosti, které by mohly narušit zdánlivě šťastnou rutinu. Do jejího života však náhle vstupuje devítiletý Cristian. Citlivý, humanistický, hořkosladký snímek ukazuje, že každá krusta, kterou se obalíme, abychom se oddělili od světa, nakonec skrývá křehkost. Snímek byl uveden v hlavní soutěži Berlinale.