Poslední kapsář v New Yorku
Harry Lehman se živí jako kapsář už od osmdesátých let. Jenže New York se změnil. Peněženky plné bankovek nahradily platební karty, lidé koukají do mobilů a staré triky přestávají fungovat. Když Harry při jedné z krádeží získá flashku, jejíž skutečnou hodnotu si ani neuvědomuje, ocitne se v nebezpečném závodu s časem napříč ulicemi města. Režisér Noah Segan vytváří nostalgický portrét muže žijícího ve světě, kterému pomalu přestává rozumět. Melancholická kriminálka s Johnem Turturrem v hlavní roli je zároveň poctou starému New Yorku i zamyšlením nad tím, co všechno v době digitalizace mizí.