Animol
Britský herec a rapper Ashley Walters (nominovaný na Emmy a Zlatý glóbus za roli detektiva v minisérii Adolescent) se ve svém režijním debutu noří do temného světa gangů, ponižování a násilí v nápravném zařízení pro mladistvé. Protagonista Troy do něj přichází jako bezbranný nováček, jehož jedinou možností přežít je vyhovět sadistickým spoluvězňům. Troyova loajalita je neustále testována, jakákoli slabost nebo projevy citu či sympatie jsou tvrdě trestány. Jenže každá akce vyvolává reakci. Ve filmu, ověnčeném cenou FIPRESCI z letošního Berlinale, se objeví i Waltersův kolega z Adolescenta Stephen Graham.