Světelný sloup
Blízká budoucnost. Zima. Omšelé filmové studio, jehož sláva se, na rozdíl od turistických vesmírných raket, již dávno nedotýká hvězd. A uprostřed toho všeho osamělý údržbář Zha, jemuž občas dělá společnost kočka nebo VR brýle, které od šéfa studia dostal místo výplaty. Pomocí nich Zha uniká do světa, který je jaksi skutečnější, srozumitelnější, a dokonce se v něm dá naplánovat výlet na Měsíc s krásnou dívkou. Situačně nápaditý kreslený snímek, uvedený v berlínské soutěži Perspectives, nám prostřednictvím absurdního humoru a všudypřítomné melancholie předkládá sen malého člověka o světelných sloupech – tak krásných a tak nedosažitelných.