The Moment
Charli XCX. Pro někoho vizionářka a nekompromisní kulturní ikona, pro jiné „ne tak docela slavná“ zpěvačka pohybující se spíše na okraji popového průmyslu. Tedy až do chvíle, než vydá své šesté studiové album Brat. Stylové, pulzující mockumentary o hvězdě, která připravuje své první arénové turné, představuje Charli XCX v nadsazené, ale překvapivě upřímné roli, pro niž byla (jejími vlastními slovy) stvořena. Celovečerní debut mladého skotského fotografa a filmaře Aidana Zamiriho s notnou dávkou ironie i sebereflexe odhaluje, co všechno s sebou přináší nečekaná mainstreamová sláva, a zároveň ukazuje zranitelnou tvář na první pohled vždy sebevědomé 365 party girl.