Papája
Bylo jednou jedno malé semínko, které si spokojeně rostlo kdesi uvnitř měkkého sladkého plodu. Ten ale jednoho dne praskl a tohle malé kulaté miminko vypadlo do světa, který je velký a neznámý, kde další semínka zapouštějí své kořínky do země, zatímco kolem poletují ptáci a pobíhají zvířata. Semínko to chvíli pozorovalo, a pak si řeklo, že nechce zůstat na místě jako ostatní, ale chce vidět víc. A tak proměnilo své čerstvě vyklubané kořínky v nožičky a vydalo se tam, kam ještě žádné jiné semínko nedošlo. Příběh pro ty nejmenší i pro ty dospělé, který bez jediného slova odvypráví příběh o tom, jak si splnit zdánlivě nesplnitelný sen.