Tajemství džungle
Devítiletá Elisabeth se z internátní školy vrací na prázdniny domů, doprostřed džungle, kde pracují její rodiče. Na rodiče se sice těší, ale nemohli by všichni být společně ve městě? Uprostřed pralesů je přece taková nuda. Nebo není? To se ukáže ve chvíli, kdy rodiče musí narychlo odjet a Elisabeth se o svého bratříčka postará tak dobře, až jí malý Leo uteče neznámo kam. Rodinné dobrodružství plné opravdových i bájných zvířat může začít. Pojďme se společně nechat okouzlit barevnou džunglí i jejími roztomilými obyvateli, a držme si palce, aby se nám podařilo najít tu správnou stezku zpět domů a možná cestou poznat i pár nových přátel.