Chica Checa
Po trilogii nízkorozpočtových filmů, z nichž dva – Zrcadla ve tmě a A pak přišla láska... – byly uvedeny na karlovarském festivalu, přichází Šimon Holý s mezinárodní koprodukcí Chica Checa. Do centra opět staví ženu, kterou je tentokrát ovdovělá vesnická pošťačka Zdena (Pavla Tomicová), jež se snaží splnit poslední přání své chřadnoucí matky. Série nečekaných událostí ji sblíží se synem Lukášem (Jan Cina) a probudí v ní touhu po jiném životě. Holý znovu potvrzuje svůj pozorovatelský talent i schopnost komplexně vykreslit vnitřní svár svých postav, zatímco Tomicové dává velkorysý prostor naplno projevit její dramatický talent.