Pět let a čtyři měsíce
Marta nepřišla jen o svého staršího syna – dodnes neví, co se mu stalo a kde spočívají jeho ostatky. Po letech marného pátrání pozná Sandru, která jí nabídne ještě jednu, možná poslední možnost: vydat se na odlehlé místo, kde se stírá hranice mezi světem živých a mrtvých. Filmařské duo Juan Miguel Gelacio a Esteban Hoyos García dává hlas kolumbijským ženám, které po zmizení svých dětí vzaly pátrání do vlastních rukou. Civilním a soustředěně vyprávěným dramatem upozorňují na jeden z nejbolestivějších důsledků dlouhotrvajícího ozbrojeného konfliktu v zemi a zachycují hledání klidu a smíření tam, kde nikdy nepřišlo rozloučení.