Zemřít za život
Šachta, Tanečník a Potter jsou tři ukrajinští muži, kteří v roce 2014 dobrovolně narukují do armády, aby bojovali v rusko-ukrajinském konfliktu na východě své země. Přestože je po dvou letech na frontě strašlivé zážitky provázejí každou vteřinu jejich existence, snaží se navrátit do civilního života. S ruskou invazí v únoru 2022 jsou však opět nuceni čelit válce. Dokumentární opus snímaný v průběhu dvanácti let prostřednictvím fragmentárního filmového jazyka evokujícího traumatizovanou mysl protagonistů přibližuje nepředstavitelné – jak přijmout to, že někteří přežijí, zatímco jiní umírají, a že tváří v tvář vlastní smrti zůstává především touha žít.