Za zády mi číhá lev
Mariama je čerstvě plnoletá senegalská dívka ucházející se o azyl. Stella je na první pohled nepřístupná čtyřicátnice, jež se rozhodla vymanit ze spárů závislosti a dát svému životu nový začátek. Ve snaze najít si své místo ve světě, ve kterém není nic zadarmo, se obě ženy setkávají a vznikne mezi nimi nečekaně silné spojení. Kyperská producentka a režisérka Tonia Mishiali se po svém debutu Pauza z roku 2018 vrací do Karlových Varů s formálně barvitým, hřejivým a nadějeplným ženským příběhem o tom, že rodinné pouto a mateřská láska se dají nalézt i na těch nejnepravděpodobnějších místech.