Poslední vrchol
Mezi čtrnácti osmitisícovkami vždy nebezpečně vyčnívala druhá nejvyšší, tedy K2, jelikož sveřepě odolávala všem, kteří se ji pokoušeli zlézt v zimním období. Více než čtvrt století po své první z řady návštěv MFF KV se renomovaný americký dokumentarista Amir Bar-Lev vrací s nervy drásajícím a dojemným příběhem několika umanutých jedinců, kteří se do zimního hávu oděnou „divokou horu“ rozhodli v roce 2021 pokořit. Spektakulární podívaná do míst, kam se většina horolezců nikdy nevyšplhá, nabízí komplexní úvahu o mnohdy naivní lidské pošetilosti tváří v tvář přírodě a jejím extrémům, stejně jako o postupné komercializaci extrémních outdoorových sportů, jdoucí ruku v ruce s nárůstem sociálních sítí.