Potrubí
Instalatér Hassan už je v důchodu, ale jeho sousedé jsou zvyklí, že jim vždy pomůže. Tentokrát je však situace vážná. Celé městečko je bez vody a s každým dalším dnem napětí mezi jeho obyvateli stoupá. Hassan by rád všem pomohl, ale zároveň by potřeboval klid na truchlení nad svým nedávno zesnulým přítelem, který zemřel za nejasných okolností. Libanonský režisér Karim Kassem dovedně využívá různé filmové žánry k tomu, aby vytvořil elegantní dvojportrét muže na prahu stáří a místa, jehož byl celý svůj dlouhý život součástí. Činí tak s nostalgií, subtilním humorem a téměř meditativní zádumčivostí s nádechem detektivního pátrání.