Spalovna
Desetiletá Kozue, jež mezi spolužáky rozhodně nepatří k těm oblíbeným, tajně ráda tráví čas tím, že háže různé předměty do školní spalovny. Když do její třídy vkročí univerzitní student Jinta, aby děti pozval na letní představení stínového divadla, v dívce se cosi pohne a její cesta vstříc dospělosti započne. V poetickém příběhu podle krátké povídky japonské autorky Kaori Ekuni, přezdívané též „ženský Murakami“, líně plynou slunné letní dny a střípky všednosti odhalují tichou, ale zneklidňující konfrontaci se světem, který dětskému oku mnohdy připadá těžko proniknutelný. Porozumět rodinným vztahům, lidské smrtelnosti i vlastním emocím totiž bývá o poznání složitější než proměnit věci v prach.