Osmiletý Leo žije sám s tátou a obřím žralokem, který narazil do střechy jejich domu. Ano, čtete správně. Žralokem, který je zároveň Leovým nejlepším kamarádem, kterému se může svěřit se vším. S tátou se totiž mluví špatně. Asi se mu stýská po mámě, která s nimi již pět let není. Když do jejich domácnosti jednoho dne vtrhne chůva Anya, svět se najednou mění. Je veselejší a Leo zjišťuje, že kovový žralok nemusí být jediným přítelem. Okouzlující film pro rodiče i děti o tom, jak spolu mluvit a jak spolu truchlit. O tom, jak je svět dospělých někdy nepochopitelný, a o tom, že dětské názory je opravdu třeba brát vážně. A hlavně o tom, jak se naučit znovu pořádně nadechnout.