Homo sive natura
V odlehlých lesích východní Kambodže sídlí komunita původních obyvatel. Čtyřicetiletý obchodník beze jména sem přijíždí se zdánlivě nezištnými úmysly – tvrdí, že je pouhým turistou, který chce objevit život svých „bratrů“. Ve skutečnosti ale shromažďuje informace pro možné vyvlastnění jejich půdy. Italský světoběžník Giovanni C. Lorusso stvrzuje svou pověst autora balancujícího na hraně fikce a dokumentu. Prostřednictvím jedinečných lokací, uhrančivé kamery a pohlcujícího zvukového designu vykresluje pozvolnou vnitřní proměnu svého protagonisty, stejně jako bohatý kulturní i spirituální život komunity, čelící moderním podobám kolonialismu.