Dva mladíci a jejich společná láska Marta v podání nebesky krásné Magdy Vášáryové – zdá se, že jejich ztřeštěné nápady a kousky na pomezí dětské hravosti a provokace pramení z nevyčerpatelného zdroje radosti. Střídají bizarní převleky a masky a žádná situace není předvídatelná stejně jako její vyústění, což umocňuje dynamická kamera, střih a expresivní hudba. V rozporu s excentrickými akcemi hrdinů je však mizanscéna od začátku zaplněná chaosem všepohlcujícího rozkladu a temnými odkazy na minulost. Veselé eskapády trojice se postupně stále více jeví jako tanec nad propastí, do níž se i oni nevyhnutelně zřítí. Cena FIPRESCI v roce 1990.