Magnát
Los Angeles, rok 2028, a možná poslední punk-noirová krasojízda městem. Žít za hranou legality je nová norma, tady musí hrdinové stírací losy najít, aby si je mohli dovolit. Skličující a s odbojnou energií natočený film kanadské filmařky Charlotte Zhang působí zároveň současně i neukotveně, sledujeme s palčivou obyčejností zachycený žitý úpadek, jehož jsou postavy svědky i součástí. Domyšlená, ale taky nádherně intuitivní filmařina, následující v budoucnosti text písně This Bitter Earth od Dinah Washingtonové z 50. let. Fráze o zemích třetího světa jsou passé, dystopie je už dávno všude kolem nás.