Bílé noci, černý prachy
Šedesátiletá Marina se s manželem Gošou po letech odkládání peněz z drobných úplatků chystají na vytouženou dovolenou za bílými nocemi do Petrohradu. Když se v důsledku ruské invaze na Ukrajinu stanou obětí podvodu a cestovní kancelář zmizí se všemi jejich úsporami, jejich sen se rozplyne společně s iluzí o tom, že mají své morální zásady i vzájemný vztah pod kontrolou. Kristina Grozeva a Petar Valchanov, držitelé Křišťálového glóbu z roku 2019, se vrací na karlovarská plátna s tragikomickým portrétem generace, jež je nucena přehodnotit své dosavadní životní postoje, a zpochybňují vše, co je v postsovětské společnosti vnímáno jako černé nebo bílé.