Nečekaný host
Novopečené rodiče Karla a Emilii čeká víkend v přímořském hotelu, kde slavnostně oznámí jméno svého dítěte a oficiálně jej tak přivítají na světě. Den před oslavou se však mezi hosty nečekaně objeví Karlova matka Vibeke, se kterou již Karl několik let není v kontaktu. Debutující režisér Mads Mengel navazuje na tradici současné severské kinematografie a vypráví komorní příběh jedné rodiny, která se vinou starých ran ocitá na hraně rozpadu. To, co začíná jako intimní oslava, se proměňuje v nepříjemnou konfrontaci s nevyřešenou minulostí, která hrdinům nedovolí zapomenout, kým skutečně jsou – ani odkud pocházejí.