Obětiny
Sucho, duch, nehoda. Tři výjevy, tři zaškobrtnutí lidského života, jedna ikona, která v nich může a nemusí hrát roli. Se spiritualitou i humorem koketující viněty oživují otázku, jakou roli sehrávají obrazy v lidské existenci. V jejich jednoduchosti silné kompozice doplňují animace Pauliny Ziółkowské. Jak tenká je hranice mezi zázrakem a pověrčivostí?