33 kroků
Třináct let poté, co Milan Daniel utrpěl těžká zranění hlavy v rámci rasisticky motivovaného útoku, má být jeho útočník propuštěn. Co takový okamžik vzbuzuje v traumatizovaném muži, který sice přežil vlastní smrt, ale již navždy si ponese následky onoho osudného dne? Celovečerní debut Šimona a Anny Domček na pomezí dokumentu a fikce je nevídaně soudržnou mozaikou útržků každodenní reality, vzpomínek, snů i subjektivních představ. Ta přibližuje nejen prožívání člověka, který se snaží vymanit ze stínů minulosti, jež tíživě dopadají i na budoucí generaci, ale neobvyklým způsobem otevírá téma rasové nesnášenlivosti.