Černá moře
Že filmový negativ nelze restaurovat, ještě neznamená, že mu nelze vdechnout nový život. Právě to udělala kanadská filmařka Erin Weisgerber s úryvky filmů Alexandera Sokurova a Irakliho Kvirikadzeho. Příběhy migrace, hranic a nestálosti – film svou náladou určený nejen fanouškům Boards of Canada.