Kdyby měl svět svůj okraj, připomínal by zapadlý kout na severu Indie, kde žijí Santoš s Rádži. Vybírají dálniční mýto v chatrných budkách, v nichž se stírá rozdíl mezi zaměstnáním a nekonečným čekáním. Spojeni silou lásky, ale i potřebou za prací neustále putovat, sní o štěstí čekajícím na novém místě. Jejich osudy však jednoho dne převrátí náhlé neštěstí… Film stejně zádumčivý jako láskyplný pojednává o všech, kteří o sebe přišli dřív, než se na to stihli připravit. Procítěná romance tisknoucí se k magickému realismu; prchavá vzpomínka na blízkou bytost, která mizí v nenávratnu.