Filter
Šestnáct let je náročný věk. Kromě toho, že je třeba vybrat si střední školu (a udělat přijímačky), je také čas najít se citově, sexuálně, a vůbec tak nějak celkově. Matty ví, že chce studovat výtvarnou střední školu, že se mu líbí kluci, že nemá rád nového partnera své matky a že se může spolehnout na své kamarády, ale rozhodně nečeká, že se během přijímaček zamiluje. Radek je super, což se ale o jejich vztahu říct nedá, a tak se začnou problémy vršit. Exkluzivní předpremiéra nové minisérie České televize Filter v režii Davida Semlera.