Loynes
Kafkovské soudní drama odehrávající se v Liverpoolu devatenáctého století, v němž je obžalována mrtvola bez jména a bez minulosti. Soud přilákal desítky diváků lačnících pro spravedlnosti.​ Cena za nejlepší film v Soutěži Labo 20. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2026.