Lepší člověk
„Chápu, že fitko není všechno, ale když vidím, že někdo do fitka chodí, tak mi připadá jako lepší člověk.“ Animovaný dokument o posilování.​ Zvláštní uznání poroty v Národní soutěži 20. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2026.