Slyšíš mě?
Nastia chce přes Zoom naučit matku, jak používat notebook, ale její snahy maří nestabilní internetové připojení a stará rodinná traumata. Zvláštní uznání poroty v Mezinárodní soutěži 20. ročníku Pragueshorts Film Festivalu 2026.